Als de schooldag is afgelopen sta je binnen vijf minuten in het vernieuwde honk van WZ Alan Turing. Het is een bijzondere plek voor zowel jonge als oudere kinderen, die samen willen spelen, sporten en ontdekken. Woest Zuid is dé sportieve club voor kinderen van 4 t/m 12 jaar, waar zij de lol beleven van bewegen en buitenspelen. In samenwerking met de school zet Woest Zuid elke middag na school een passend programma neer. Kinderen van 4 t/m 6 en 7 t/m 12 jaar hebben hun eigen programma. Zo heeft iedereen de ruimte om vrij te bewegen en te spelen. We spelen bijvoorbeeld een simpel lijnenspel, bouwen samen een grote hindernisbaan, of we doen een sport als handbal op de speelplaats van de school.

Bij Woest Zuid werken enthousiaste sportievelingen, jongens en meiden met pit. Ze inspireren en motiveren kinderen om te ontdekken wat ze kunnen, elk kind op zijn eigen niveau. Dat varieert van het scoren van een goal tot laten zien hoe je je fantasie kunt gebruiken voor een nieuw spel. Door beleving en beweging ontdekt elk kind zijn eigen kracht.

Heb je interesse? Schrijf je dan in via ons inschrijfformulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Meer informatie vindt u op www.wo​est​zuid.nl​.