We bieden rondleidingen voor teams en individuele professionals.

Teams

De rondleidingen en schoolbezoeken zijn op aanvraag tussen 9:30 -12.00 uur. Op een dag kunnen we maximaal 10 bezoekers ontvangen. We bieden rondleidingen aan over de volgende onderwerpen: kwaliteitsaanpak, effectief leesonderwijs en thematisch onderwijs.

Programma:

• Ontvangst met koffie / thee en introductie over de Alan Turingschool.
  • Uitleg en gesprek over kwaliteitsaanpak, effectief leesonderwijs of thematisch onderwijs.
  • Aansluitend een rondleiding en afsluitend gesprek. Ook bestaat er de mogelijkheid om een les te observeren.

Interesse in of vragen over een schoolbezoek? Neem contact op via dit mailadres: alanturing.info@askoscholen.nl

Wij vragen een vergoeding voor het schoolbezoek. Het geld komt rechtstreeks ten goede aan ons onderwijs.

Voor groepen tot 7 personen vragen we een vergoeding van €350; voor groepen van 7 t/m 10 personen bedraagt deze €500.

Programma:

• Ontvangst met koffie / thee en introductie over de Alan Turingschool.
  • Uitleg en gesprek over onze aanpak.

De kosten bedragen €50 per deelnemer. Er is plaats voor maximaal 10 deelnemers en zijn bedoeld voor leerkrachten van buiten Amsterdam. Je kunt je individueel opgeven door middel van dit aanmeldformulier.

De data voor dit schooljaar zijn vol. In de week van 13 mei a.s. volgen er nieuwe data op de website.

Vanwege de overweldigende hoeveelheid verzoeken die we hebben ontvangen kunnen wij op dit moment geen nieuwe schoolbezoeken inplannen.  We streven ernaar om na de zomer weer ruimte te bieden voor schoolbezoeken.